Velkommen til  Farsø Tri & Trim

Klubben for alle med stor lyst til at gå, løbe, svømme og cykle!

Farsø Tri & Trim blev stiftet i 1991 af lokale ildsjæle, der havde kastet sig over triatlon-sporten, som dengang var ret ny i Danmark.

Klubben udviklede sig hurtigt over årene, og idag fungerer Farsø Tri & Trim som motions-løbeklub med tilhørende triatlon-afdeling.

De ugentlige fællestræninger er klubbens hovednerve og her, man møder andre løbere på sit eget niveau - og alle kan være med uanset alder, ambition og fysiske niveau.

Farsø Tri & Trim afholder mange små og store sociale arrangementer hen over året, hvor hyggen og fællesskabet er højt prioriteret, samt klubben er arrangør af flere størrer løbsarrangementer i lokalområdet.

Som medlem har du også mulighed for at træne gratis i Farsø Svømmehal to gange om ugen.

Så velkommen i en klub, der ønsker at bidrage til fremme af fællesskaber og sund livsstil.

Du kan være medlem som enkeltperson, eller tilmelde hele husstanden.

Vi glæder os til at se dig!

Torvet 1 - 9640 Farsø
(Klublokalet i kælderen)