dotcomwebdesign.com
Farsø Tri & Trim > Træningstider > Program 0 til 5 km
Brugernavn

Kodeord

Husk Login

Program 0 til 5 km

 

Træningsprogram: fra 0 - 5 km


Dag 1 - Søndag Dag 2 Dag 3 - Onsdag
Uge 1 5 min rask gang, 4 x 2 min langsomt løb* , 5 min rask gang 5 min rask gang, 5 x 1 min hurtigt løb **, 5 min rask gang 5 min rask gang, 4 x 2 min langsomt løb**, 5 min rask gang
Uge 2 5 min rask gang, 4 x 2 min langsomt løb* , 5 min rask gang 5 min rask gang, 5 x 1 min hurtigt løb **, 5 min rask gang 5 min rask gang, 5 x 2 min langsomt løb**, 5 min rask gang
Uge 3 5 min rask gang, 5 x 2 min langsomt løb* , 5 min rask gang 5 min rask gang, 6 x 1 min hurtigt løb **, 5 min rask gang 5 min rask gang, 5 x 2 min langsomt løb**, 5 min rask gang
Uge 4 5 min rask gang, 5 x 2 min langsomt løb* , 5 min rask gang 5 min rask gang, 6 x 1 min hurtigt løb **, 5 min rask gang 5 min rask gang, 4 x 3 min langsomt løb**, 5 min rask gang
Uge 5 5 min rask gang, 5 x 2 min langsomt løb* , 5 min rask gang 5 min rask gang, 4 x2 min hurtigt løb **, 5 min rask gang 5 min rask gang, 4 x 3 min langsomt løb**, 5 min rask gang
Uge 6 5 min rask gang, 5 x 2 min langsomt løb* , 5 min rask gang 5 min rask gang, 4 x2 min hurtigt løb **, 5 min rask gang 5 min rask gang, 5 x 3 min langsomt løb**, 5 min rask gang
Uge 7 5 min rask gang, 5 x 2 min langsomt løb* , 5 min rask gang 5 min rask gang, 4 x2 min hurtigt løb **, 5 min rask gang 5 min rask gang, 6 x 3 min langsomt løb**, 5 min rask gang
Uge 8 5 min rask gang, 5 x 2 min langsomt løb* , 5 min rask gang 5 min rask gang, 4 x2 min hurtigt løb **, 5 min rask gang 5 km løb (evt. med korte gå pauser)




* 2 min rask gang mellem hver


** 1 min rask gang mellem hver






 
En fjerde dag bygges pĂĄ hvor du cykler,
svømmer eller dyrker anden alternativ motion